Novice

2.6.2017 ob 0:00
Zaključni dogodek ob prvem letu projekta EU4Me v Ljubljani

 V okviru projekta Učenje evropske raznolikosti: spoštovanje večkulturnosti, večjezičnosti, manjšin in migracij v EU (EU4Me) (vodja projekta izr. prof. dr. Damjan Lajh) smo v petek, 2. junija 2017 v Ljubljani organizirali zaključni dogodek ob prvem letu projekta. V Hiši Evropske unije smo se zbrali skupaj z več kot 80 najbolj aktivnimi učenkami in učenci pri projektu in njihovimi učitelji. Zbrane aktivne učence je nagovoril evropski poslanec dr. Igor Šoltes in spregovoril o različnih aktualnih EU temah, kot so Brexit, priložnosti v EU za mlade, pomen lokalno pridelane hrane in varstvo okolja. Mladi so imeli priložnost poizvedeti tudi o delu asistenta evropskega poslanca – obiskal nas je asistent evropskega poslanca Lojzeta Peterleta. V nadaljevanju so si učenke in učenci ogledali še interaktivno razstavo Doživi Evropo. Po kosilu smo obiskali in si ogledali Državni zbor RS, kjer nas je uvodoma nagovoril poslanec dr. László Göncz, predstavnik madžarske manjšine v Državnem zboru RS. Učenke, učenci in učitelji so si bili enotni, da je dogodek bil zelo zanimiv, poučen in zabaven.



1.6.2017 ob 0:00
Primerjalno raziskovanje interesnih skupin

 Center za politološke raziskave je med 30. 5. in 1.6. na Fakulteti za družbene vede organiziral dvodnevno delavnico v sklopu mednarodnega projekta Primerjalno raziskovanje interesnih skupin. Glavni cilj je bil doseči boljše razumevanje vsakodnevnega delovanja interesnih skupin v različnih nacionalnih okoljih z namenom razvoja primerjalnega in poglobljenega empiričnega znanja. Delavnica je združila raznolikost predstavitev in avtorjev iz Slovenije, Belgije, Nemčije,Nizozemske, Italije, Španije, Litve, Črne gore, Poljske, Švedske in Velike Britanije, ki so zagotovili velik potencial že zbranih podatkov med izvajanjem projekta (www.cigsurvey.eu).

 



26.5.2017 ob 0:00
Nova spoznanja o interesnem predstavništvu v okviru mnogoravenskega političnega sistema EU

Danica Fink-Hafner, Mitja Hafner-Fink in Meta Novak so v soavtorstvu z Rainerjem Eisingom, Danielom Raschem in Patrycjo Rozbicko objavili članek »Who says what to whom? Alignments and arguments in EU policy-making« v prestižni mednarodni znanstveni reviji West European Politics.

 
Objava je rezultat sodelovanja v mednarodnem projektu INTEREURO Evropske znanstvene fundacije, ki ga je sofinancirala tudi Slovenska raziskovalna agencija (www.intereuro.eu).
 
Raziskava prinaša nova spoznanja o interesnem predstavništvu v okviru mnogoravenskega političnega sistema EU. V članku so predstavljene ugotovitve analize lobističnih strategij skoraj  2900 nacionalnih interesnih organizacij iz petih držav članic  (Nemčije, Nizozemske Slovenije, Švedske in Združenega kraljestva) v primerih 20 predlogov EU direktiv. Ugotovitve kažejo, da so nekatera splošna predvidevanja interesno-skupinskega obnašanja pretirana. Obnašanje interesnih skupin v okviru mnogoravenskega sistema EU zagotavlja štiri glavne poteke interesnega predstavništva.
 
Povezava na objavo: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/01402382.2017.1320175. 


Arhiv novic
 
2014-12-01 00:00:00
Delavnica za poučevanje področja državljanske vzgoje z orodjem Moodle
Fakulteta za družbene vede, Ljubljana

Na Fakulteti za družbene vede smo v četrtek, 28. avgusta 2014 izvedli delavnice za učitelje s področja državljanske vzgoje in trenerje s področja (aktivnega, odgovornega) državljanstva. Delavnice za pridobitev kompetenc za pedagoško delo v izobraževalnem okolju Moodle s tematskega področja državljanske in domovinske vzgoje ter kulture smo organizirali v okviru EU projekta EU@School, z naslovom "ACES - Aktivni državljani Evrope skozi šolo". Projekt sofinancira Evropska komisija v okviru programa Vseživljenjskega učenja, podprogram Jean Monnet, koordinator projekta pa je izr. prof. dr. Tomaž Deželan. Udeležencem delavnice sta znanja o učiteljevi vlogi v e-izobraževanju, izdelavi in značilnosti e-gradiv, kombiniranem izobraževanju ter uporabi tutorskih orodij v e-učilnici približala doc. dr. Marko Radovan z Oddelka za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ter Doc. dr. Tomaž Deželan s Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani. Z brezplačnimi delavnicami se je želelo nasloviti možnosti poučevanja vsebin državljanske in domovinske vzgoje ter kulture s pomočjo okolja Moodle in učitelje opremiti z za to potrebnimi znanji s področja kombiniranega učenja (blended learning). Za to je bila oblikovana tudi posebna platforma Moodle, ki je (bila) na voljo vsem učiteljem teh vsebin, ter s katero so se lahko udeleženci med delavnico tudi seznanili in se jo naučili uporabljati. 

Povezava na dogodek.

Mapa straniKontakt