Novice

2.6.2017 ob 0:00
Zaključni dogodek ob prvem letu projekta EU4Me v Ljubljani

 V okviru projekta Učenje evropske raznolikosti: spoštovanje večkulturnosti, večjezičnosti, manjšin in migracij v EU (EU4Me) (vodja projekta izr. prof. dr. Damjan Lajh) smo v petek, 2. junija 2017 v Ljubljani organizirali zaključni dogodek ob prvem letu projekta. V Hiši Evropske unije smo se zbrali skupaj z več kot 80 najbolj aktivnimi učenkami in učenci pri projektu in njihovimi učitelji. Zbrane aktivne učence je nagovoril evropski poslanec dr. Igor Šoltes in spregovoril o različnih aktualnih EU temah, kot so Brexit, priložnosti v EU za mlade, pomen lokalno pridelane hrane in varstvo okolja. Mladi so imeli priložnost poizvedeti tudi o delu asistenta evropskega poslanca – obiskal nas je asistent evropskega poslanca Lojzeta Peterleta. V nadaljevanju so si učenke in učenci ogledali še interaktivno razstavo Doživi Evropo. Po kosilu smo obiskali in si ogledali Državni zbor RS, kjer nas je uvodoma nagovoril poslanec dr. László Göncz, predstavnik madžarske manjšine v Državnem zboru RS. Učenke, učenci in učitelji so si bili enotni, da je dogodek bil zelo zanimiv, poučen in zabaven.



1.6.2017 ob 0:00
Primerjalno raziskovanje interesnih skupin

 Center za politološke raziskave je med 30. 5. in 1.6. na Fakulteti za družbene vede organiziral dvodnevno delavnico v sklopu mednarodnega projekta Primerjalno raziskovanje interesnih skupin. Glavni cilj je bil doseči boljše razumevanje vsakodnevnega delovanja interesnih skupin v različnih nacionalnih okoljih z namenom razvoja primerjalnega in poglobljenega empiričnega znanja. Delavnica je združila raznolikost predstavitev in avtorjev iz Slovenije, Belgije, Nemčije,Nizozemske, Italije, Španije, Litve, Črne gore, Poljske, Švedske in Velike Britanije, ki so zagotovili velik potencial že zbranih podatkov med izvajanjem projekta (www.cigsurvey.eu).

 



26.5.2017 ob 0:00
Nova spoznanja o interesnem predstavništvu v okviru mnogoravenskega političnega sistema EU

Danica Fink-Hafner, Mitja Hafner-Fink in Meta Novak so v soavtorstvu z Rainerjem Eisingom, Danielom Raschem in Patrycjo Rozbicko objavili članek »Who says what to whom? Alignments and arguments in EU policy-making« v prestižni mednarodni znanstveni reviji West European Politics.

 
Objava je rezultat sodelovanja v mednarodnem projektu INTEREURO Evropske znanstvene fundacije, ki ga je sofinancirala tudi Slovenska raziskovalna agencija (www.intereuro.eu).
 
Raziskava prinaša nova spoznanja o interesnem predstavništvu v okviru mnogoravenskega političnega sistema EU. V članku so predstavljene ugotovitve analize lobističnih strategij skoraj  2900 nacionalnih interesnih organizacij iz petih držav članic  (Nemčije, Nizozemske Slovenije, Švedske in Združenega kraljestva) v primerih 20 predlogov EU direktiv. Ugotovitve kažejo, da so nekatera splošna predvidevanja interesno-skupinskega obnašanja pretirana. Obnašanje interesnih skupin v okviru mnogoravenskega sistema EU zagotavlja štiri glavne poteke interesnega predstavništva.
 
Povezava na objavo: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/01402382.2017.1320175. 


Arhiv novic
 
2013-11-08 10:00:00
Izobraževalni seminar – Razvoj kritičnega mišljenja o sodobnih družbenih problemih med mladimi
FDV, UL

Na Fakulteti za družbene vede je v petek, 8.11.2013 potekal izobraževalni seminar za srednješolske učitelje z naslovom “Razvoj kritičnega mišljenja o sodobnih družbenih problemih med mladimi”. Seminar je potekal v okviru projekta “Razvoj kritičnega mišljenja o sodobnih družbenih procesih in aktualnih političnih problemih med mladimi«, ki ga Center za politološke raziskave izvaja pod vodstvom red. prof. dr. Danice Fink Hafner in v sodelovanju z dr. Urško Štremfel, Pedagoškim inštitutom ter s priznanima tujima profesorjema Robertom Hoppejem in Margarito Jeliazkovo z Univerze Twente na Nizozemskem.
Na izobraževalnem seminarju smo sodelujočim učiteljem uvodoma poglobljeno predstavili teoretska izhodišča identifikacije in reševanja sodobnih družbenih problemov v demokratičnih družbah. V drugem (praktičnem) delu seminarja pa učitelje seznanili z didaktičnimi in metodičnimi pristopi za spodbujanje kritičnega mišljenja o sodobnih družbenih problemih med mladimi.

Galerija dogodka



 

Mapa straniKontakt